poeme de Anemone Latzina



Dimineața

Noaptea mi-o spăl
din carne dimineaţa.
Nu vreau să-mi fie prea uşor.
oul
Ascult radioul
Ascult radioul
Ascult radioul

Întunericu-mi smulg
de pe chip dimineaţa.
Nu vreau să-mi fie prea uşor.
Citesc ziarele
Citesc ziarele
Citesc ziarele

Visele-mi descîlcesc
din păr dimineaţa.
Nu vreau să-mi fie prea uşor.
Mă uit la oameni
Mă uit la oameni
Mă uit la oameni

 
Descrierea unei amieze

Mă scol.
Ies din casă.
Merg cu autobuzul.
Intru în redacţie.

Cafea.........
..............
..............
..............
........cafea
..............
...............

Plec din redacţie.
Merg cu autobuzul.
Intru în casă.
Nu mă las.

Concluzie


Iată deci şi ţara unde trăiesc.
Iată şi oamenii.

Iarba e verde.
Zăpada e albă.
Cerul înalt.
Poporul participă.

Iată deci oamenii.
Oamenii din ţara unde trăiesc.


(1970)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

trei poezii de Charles Bukowski

Un pom otrăvit - William Blake

corabia – un poem de Matei Vişniec