poezii de Cătălin Furtună

Colaj din texte de ziar în limba engleză. Ciudat.

cătălin

am fost la concert
m-au văzut singur
au pus ținta pe mine
m-au distrus imediat
mi-au legat strîns la mînă
o panglică neagră
mi-au rupt biletul în două
am explodat m-am făcut bucăți
muzica s-a distorsionat

revolooteeon

eu am așteptat
am așteptat 26 ani
am așteptat ca un automat
ca o tipografie
ca un gen
erator îngropat
sub foișorul liceului
am multiplicat
fiecare zi a fost un manifest
fiecare zi a contat
și acum
(26 ani am așteptat)
nu știu
poate ar trebui să mai aștept două zile
să arunc manifestele astea
ziua ele să fluture în mulțime
noaptea să tremure
să alun
ece hîrșîind pe asfalt
să aștept încă 48 ore
nu cred că mai sînt în stare
nu mă simt în stare
anii trec
e ok ok
orele hîrșîie

red bull burn

las geamul în jos
fac cu mîna
de ce mă dor toate
noaptea trag tare de fiare
fac exerciții ca să-mi treacă durerea
febra îmi subțiază mușchii
îmi albește pielea
mă feminizează
vecina mă amenință cu sms-uri
“mă duc la poliție”
seara cînd mă întorc de la job
las ușa descuiată
red bull fără zahăr sau burn lîngă pat
băieții în negru să-și păstreze
toată energia pentru mine
băieții în negru să-și facă de cap


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

trei poezii de Charles Bukowski

corabia – un poem de Matei Vişniec

Un pom otrăvit - William Blake