dealuri şi văi şi cîmpii - Virgil Mazilescu


apă v-am dat sufletul unde v-a fost unde
pîlpîi tu sufletul meu şi în care parte
a lumii vînează acum vînătorii

dacă privesc - haina mea este chiar frica
dacă privesc dealuri şi văi şi cîmpii

o după-amiază cu grădini cu ascunzişuri vesele
o construcţie înaltă şi fără ferestre tu palid şi gol te
năşteai şi cu buzele pe fruntea pe buzele
bătrînului astru

un vechi slujitor pe mare un prieten al
comerţului şi al tuturor meseriilor tu
palid şi gol te năşteai şi cu buzele pe
fruntea pe buzele bătrînului astru

viaţă moarte viaţă moarte
pentru că ne-am despărţit pînă acum de o mie de ori
pentru că ne-am despărţit de o mie două sute patruzeci
şi patru de ori
noi nu ne mai putem despărţi niciodată niciodată oh
salvie levănţică iasomie trandafir

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

trei poezii de Charles Bukowski

corabia – un poem de Matei Vişniec

Un pom otrăvit - William Blake