singurul lucru care-mi amintește de tine e posterul cu kate moss - Elena Boldor


mi-a trimis un mesaj și mi-a zis că e cel mai

bun lucru care mi s-a întâmplat
sunt momente în care cred că așa este

e doar spațiul care ne face să ne simțim singuri

când beau devin moale și derutată&
funcționez după principiul simetriei

presupun că mereu am avut această instabilitate emoțională
și frică de a mă reproduce

de aceea îi place să mă simtă neajutorată dar mai mult decât atât
crede că ar fi singurul lucru care m-ar putea ajuta

creierul lui acționează ca și consiliul de securitate al onu
autorizează în mod legitim utilizarea violenței asupra corpului meu

este minunat să ai ceva de atins.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

trei poezii de Charles Bukowski

corabia – un poem de Matei Vişniec

Un pom otrăvit - William Blake