două poezii de Charles Bukowski


Pe măsură ce poemele apar
  pe măsură ce poemele apar cu miile realizezi cât de puțin ai scris. se rezumă totul la ploaie, raza de soare traficul, nopțile și anii de zile, chipurile. să lași totul baltă e mai ușor decât să trăiești, scriind acum încă un vers precum un bărbat care cântă la pian printr-un radio, marii scriitori au avut puține de spus și cei mai neînsemnați, prea multe. La duș până la urmă ne place să facem duș (îmi place apa mai fierbinte decât ei) fața ei e mereu moale și senină ea mă spală mai întâi pe mine împrăștie clăbucul pe coaiele mele ridică coaiele le strânge apoi spală pula: „hei, e încă sculată!” apoi am început să mă excit- mă spală pe burtă, pe spate, pe gât, pe picioare rânjesc, rânjesc, rânjesc, o spăl și eu pe ea… prima oară la pizdă, mă pun lângă ea, pula mea între labiile ei îi spăl cu blândețe labiile păroase o spăl acolo cu miscări lente probabil stau mai mult decât e necesar, apoi o întorc cu spatele, o spăl pe spate, pe gât, o întorc cu fața spre mine  și o sărut o spăl pe sâni, îi țin între mâinile mele apoi și burta gâtul, picioarele, genunchii, tălpile, și apoi pizda, încă o dată, pentru noroc… un alt sărut, și își dă drumul prima se șterge, uneori cântă în timp ce rămân  înăuntrul ei dau drumul la apă mai caldă simțind momentele bune ale miracolelor iubirii și apoi o scot afară de obicei, e mijlocul după-amiezii și e liniște îmbrăcându-ne vorbim despre  ce mai trebuie făcut dar, să fim împreună rezolvă o mare parte din lucruri atâta timp cât acele lucruri rămân rezolvate în istoria femeilor și a bărbaților, e diferit pentru fiecare- pentru mine, e suficient de minunat să-mi amintesc amintirile durerii, înfrângerile și nefericirea: când îți amintești fă-o încet și ușor ca și când am muri în somn în loc să intru în tine, dragostea mea, amin.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

trei poezii de Charles Bukowski

corabia – un poem de Matei Vişniec

Un pom otrăvit - William Blake